Nabycie firmy UTi przez DSV

Nabycie firmy UTi przez DSV

Grupa DSV to jeden z większych graczy na rynku logistycznym i przewozowym. Jest naprawdę dużym dostawcą tego typu usług, a propozycja jej obejmuje aktualnie ponad 80 państw na każdym kontynencie. Firma ta wyspecjalizowała się szczególnie w obszarze logistyki kontraktowej, funkcjonując na terenie naszego kraju już od prawie trzydziestu lat. W podobnym czasie zaczynała u nas działalność firma UTi Worldwide Inc, a w rzeczywistości firma powstała prawie przed stu laty i od tamtego czasu jej usługi stoją na najwyższym poziomie. Przed kilkoma miesiącami ujawnione zostały plany wykupienia firmy UTi Worldwide Inc przez firmę DSV, a niedawno te plany stały się faktem. Uzyskano wszystkie niezbędne zgody zarówno akcjonariuszy jak urzędów monopolowych, dzięki czemu powstanie jedna z większych sieci przewozowo-logistycznych. Po zakupie zatrudniać ona będzie około czterdzieści tysięcy pracowników w 80 krajach, a liczba jej obiektów logistycznych i biur powinna przekroczyć tysiąc. Scalenie propozycji obu firm sprawi, że będzie się ona mogła nastawić na znacznie bardziej kompleksową obsługę klientów.

Nabycie firmy UTi przez DSV
przejęcie firmy UTi przez firmę DSV

Zarząd firmy naprawdę dużo oczekuje po przeprowadzeni fuzji, także się pojawiły przyszłościowe plany związane z dalszym rozwojem biznesu. Na dzień dzisiejszy najwyższy priorytet ma możliwie szybkie doprowadzenie połączenia do końca. DSV ma już sporo doświadczenia w przejmowaniu różnych firm w poprzednich latach i aktualnie naprawdę sporo na takim doświadczeniu będzie korzystać przy aktualnie prowadzonych pracach. Spodziewane jest, że przychody po połączeniu UTi i DSV na wszystkich rynkach mogą nawet zwiększyć się o połowę, a nowo utworzona grupa znaleźć się powinna w gronie czterech najbardziej się liczących operatorów logistycznych. W naszym kraju integracja już się zaczęła, stając się bardzo dobrą okazją na wymianę różnych i kompetencji oraz doświadczeń. Oczywiście bardzo ważny jej obszar to najwyższa jakość obsługi klientów, zarówno w czasie okresu przejściowego, jak i po skończeniu integracyjnych prac. Dzięki temu nie tylko nie ucierpią oni w chwili obecnej, lecz też będą mieli zagwarantowane znacznie korzystniejsze warunki w przy dalszej współpracy.